پیروان «مقتدی صدر» روحانی شیعه برای محاصره پارلمان چادرهای‌شان را برپا کرده و هر گونه پیشرفت در جهت تشکیل دولت جدید را فلج ساخته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان وقتی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که کاندیدا داشته باشند و مردم هم رای می‌دهند؛ اصلاح طلبان نمی‌توانند شرکت کنند نه اینکه نخواهند شرکت کنند.
مسابقات انتخابی برای مشخص شدن ملی پوش اوزان ۶۱، ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان (سال ۲۰۲۳) برگزار می‌شود.
در فهرست رئال برای اولین بازی رسمی فصل مقابل بیلبائو، نام لوکاس کانیزارس، فرزند سانتیاگو کانیزارس نیز به چشم می‌خورد.
مسی اولین بار زمانی که پنج ساله بود توجه اش به همسر آینده اش جلب شد چرا که آنتونلا از اقوام نزدیک "لوکاس اسکالیا" بازیکن فوتبال اهل آرژانتین و دوست دوران کودکی مسی بود. پدر اسکالیا پیش تر گفته بود وقتی مسی برای نخستین بار در دهه 90 میلادی روکوزو را ملاقات کرد پرسید:"او کیست"؟
تعقیب بهترین بازیکنان فوتبال جهان توسط پادشاهی سعودی باعث ایجاد شور و هیجان در بین عوامل و مدیران شده است.
ژاوی در نشست های خبری سعی می کند خودش را خونسرد نشان دهد ولی نزدیکان او خوب می دانند که چقدر از وضعیت فعلی خود و تیمش ناراضی است.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
جامعه ایرانی، این روز‌ها کمتر گفتگو می‌کند و سطح روابط انسانی سالم تقلیل پیدا کرده است. همین موضوع به فردگرایی و از دست رفتن روابط انسانی منتهی می‌شود. به همین دلیل کانون همه معضلات همین افزایش سطح فردگرایی است.
خلبانان و مهمانداران هواپیما دارای محفظه مخصوص به خود در هواپیما‌های پهن پیکر هستند که در آن در پرواز‌های طولانی مدت استراحت می‌کنند.
ستاره ۲۴ ساله گل گهر در فصل گذشته لیگ برتر به مس رفسنجان پیوست.
آندره اونانا، دروازه‌بان اینترمیلان، با انتشار یک ویدیو در توئیتر مهارت‌های خود در گلزنی را به رخ کشید.
تمرین عصر امروز تیم ملی ایران با حضور فعال دروازه بان ها همراه با سایر بازیکنان همراه بود.
با سه طبقه، شش موتور بزرگ و یک سالن تماشای پانوراما در دماغه و فضای کلی برای جابجایی ۸۰۰ مسافر آیا این هواپیمای مفهومی می‌تواند آینده سفر‌های هوایی باشد؟
انتشار یک مصاحبه از بازیکن ملوان با واکنش مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان همراه شد.
ایلان ماسک نشان داده که طراح دقیقی است و تیم اش مطمئنا توانایی دارند. خیلی زود ماشین غول پیکر ثابت خواهد کرد که آیا به وظایفی که به آن محول شده عمل خواهد کرد یا خیر.
ایلان ماسک بر این باور است که ابرموشک استارشیپ او در عرض چند هفته مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و او وعده نمایشی هیجان انگیز را داده است.
کاری که من در کتاب هایم انجام می‌دهم آن است که تصور کنم چگونه انواع دیگر ذهن‌ها و انواع روش‌های تجربه جهان به جهان‌های دیگری منتهی می‌شوند و سپس به این فکر می‌کنم که یافتن آن جهان با انسان‌ها و شیوه‌ای که ما تجربه می‌کنیم چه می‌کند.
یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های فوتبال ایران را پس از سوت پایان مسابقه در ورودی رختکن ورزشگاه دستگردی اکباتان شاهد بودیم.
بایدن به شدت تحت نظارت قرار دارد و مقام‌های کاخ سفید و مشاوران سیاسی او نگران حجم عظیم تحقیقاتی هستند که در هفته‌ها و ماه‌های آینده سرازیر خواهند شد درست زمانی که بایدن در سن ۸۰ سالگی یک انتخابات طاقت فرسا را پیش رو خواهد داشت. واقعیت آن است که اکنون قطعا بایدن و مشاوران ارشدش شب‌ها خواب راحتی ندارند.
بازی درون تیمی پرسپولیس با برتری کادرفنی این تیم همراه بود.
تیبو کورتوا، دروازه بان بلندقامت رئال مادرید، در حال سپری کردن بهترین روزهای دوران ورزشی خود است.
آنچه که به طور کلی در برهه‌های مختلف انسیه خزعلی را بر سر زبان‌ها می‌اندازد و مورد انتقاد قرار می‌گیرد، دیدگاه‌های وی در حوزه زنان است که عمدتا با واکنش‌های شدید فعالان این حوزه و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه می‌شود
ما هنوز به صورت دوره‌ای از بیرحمی سیا یاد می‌کنیم، مانند ترور اخیر بدون محاکمه الظواهری القاعده. اما رهبری برنان و برنز مدیران سیا را در مسیری قرار داده که نقشی مهم‌تر در جستجوی راه حلی برای بحران کنونی اوکراین ایفا می‌کند.
بیم آن می‌رود که پیونگ یانگ بتواند با آزمایش موشک‌های بیش تر، انجام آزمایش هسته‌ای مورد انتظار خود و یا حتی آغاز یک درگیری در مقیاس کوچک انتقام بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ